Servicii Mentenanță IT
Managed Services
Misiunea de bază a firmei/organizației dvs. este critică, dar tehnologia care o susține nu trebuie să fie pusă la încercări legate de funcționalitatea în parametrii normali. Aici este locul unde ONE-IT vă poate ajuta.
Spre deosebire de companiile tradiționale de întreținere / reparare a calculatoarelor, care depind de problemele dvs. de a rămâne în afaceri, noi oferim servicii complete de administrare, astfel încât să puteți petrece mai puțin timp pe IT și mai mult timp în desfășurarea afacerii dvs.
Pentru o taxă de abonament lunar, beneficiați de acces la tehnicieni și ingineri specializați care vor gestiona toate implementările IT și update-urile IT. De asemenea, monitorizăm proactiv sistemele dvs. și soluționăm problemele înainte de a afla despre ele, economisind astfel de evenimente scumpe și costuri de reparații ale echipamentelor IT.
Cu serviciile de Mentenanță IT / Managed Services furnizate de ONE-IT, primiți:
-
Expertiză tehnică și service specializat IT
-
Instalări și actualizări – efectuate rapid și fără probleme
-
Întreținere 24/7 – ne asigurăm că sistemele dvs. IT sunt întotdeauna în stare excelentă
-
Rapoarte IT – despre securitatea IT, sănătatea rețelelor, a calculatoarelor și a software-ului
-
Costuri predictibile legate de suportul IT – avem un model cu abonament lunar (subscripție pay-as-you-go)
Suntem pasionați în proiectarea și construirea de arhitecturi IT și servicii IT. – Contract de Service IT – venind in întâmpinarea dorinţei dvs de a avea un service de calitate şi avantajos pentru echipamentele dvs IT vă propunem un contract de service lunar* care asigură intervenţia noastră promptă la solicitări precum şi revizii lunare. * Costul contractului de service va fi stabilit in funcţie de echipamentul IT aflat in dotare. |
Externalizarea serviciilor IT
Beneficii directe:
> Obtinerea unui cost previzibil si predictibil asupra tuturor cheltuielilor legate de IT
> Alinierea sistemelor IT la procesele de business ale companiei
> Acces la expertiza tehnica specializata
> Garantarea timpului de raspuns si remediere
> Procedurizarea activitatii si respectarea standardelor tehnologice
Avantajele Externalizării şi a Contractului de Service şi Mentenanţă Lunar:
» Un principal avantaj este prioritate maximă in rezolvarea problemelor
» Menţinerea echipamentelor in permanentă stare de bună funcţionare
» Service pentru orice tip de echipament de calcul, periferic sau echipament electronic.
» Inlocuirea echipamentelor defecte pe parcursul intervenţiei
» Consultanta software şi hardware gratuită
» Furnizarea de consumabile, piese de schimb, computere, imprimante etc. la preţuri promoţionale
» Multiple variante de contracte de service, adaptate cerinţelor şi importanţei activităţilor dumneavoastră.
» Reducerea costurilor de operare
Operaţii de Service Curente :
» Optimizarea sistemelor de operare, mail-ului, navigarii pe Internet
» Instalarea de antivirus pe staţii, servere, în reţele si update la programele antivirus, cu licenţa clientului
» Instalare sisteme de operare Microsoft, Linux, cu licenţa clientului
» Verificarea şi întreţinerea serverelor de comunicaţie, de aplicaţie, de fişiere
» Instalarea de aplicaţii comune în medii Microsoft Windows (ex. Corel Draw, produse Macromedia, Adobe, etc.)
» Intreţinere acces Internet, instalare şi gestionare servere de e-mail
» Instalarea şi întreţinerea unor soluţii de securitatea datelor.
Asistenţa Tehnica Hardware :
» Se asigura asisţenta şi service pentru orice produse IT
» Service autorizat on-site pentru orice tip de calculatoare, laptopuri, desktopuri , palmtopuri, staţii grafice, servere
» Intreţinere echipamente şi reţele voce/date de comunicatii
» Verificarea şi întreţinerea hardware a serverelor de comunicaţie, de aplicaţii, de fişiere
One-IT . Mai mult decât un expert , un prieten!