Servicii IT
One-IT vă asigură suport tehnic autorizat, profesionist: consiliere pre-sales, suport tehnic/ service after-sales– Beneficiaţi de expertiză tehnică specializată şi acces la cea mai sofisticată tehnologie, – Departamentul tehnic One-IT asigură intervenţii rapide şi eficiente la problemele apărute in cadrul sistemului informatic al dumneavoastră. |
Activitatea noastră: Cu peste 16 ani experienţă în domeniu şi mii de echipamente reparate, echipa noastră pune accent tot timpul pe calitate, dorind un parteneriat pe termen lung cu clientul.
– Consultanţă IT hardware, software identificarea soluţiei potrivite afacerii dumneavoastre.
– Contract de Service IT – venind in întampinarea dorinţei dvs de a avea un service de calitate şi avantajos pentru echipamentele dvs IT vă propunem un contract de service lunar* care asigură intervenţia noastră promptă la solicitări precum şi revizii lunare.
* Costul contractului de service va fi stabilit in funcţie de echipamentul IT aflat in dotare.
– Configurări şi instalări : Reţele simple , cablare structurată, Reţele wireless , Reţele Virtuale Private, configurare şi administrare servere windows sau linux, instalări periferice: imprimante, copiatoare, fax; Prin realizarea acestor lucrări de catre inginerii noştrii tehnici se doreşte realizarea unui sistem informatic securizat şi stabil şi costuri reduse pentru mentenanţa şi intervenţie.
– Protecţie date – soluţii backup, recuperări date, soluţii de securitate
– SERVICE LAPTOP
– Suntem CENTRU AUTORIZAT SERVICE in Baia Mare şi Cluj-Napoca pentru reparaţii Laptop-uri: Dell, HP (doar gama business), Fujitsu (doar gama business); de asemenea specialiştii noştrii tehnici au multa experienţă şi cu: Acer, Toshiba, Sony-Vaio, Asus, Lenovo, Msi. Service Autorizat Laptop, PC şi Server in oraşul tău ! |
Va oferim cel mai bun serviciu in:
Externalizarea serviciilor IT
Beneficii directe:
> Obtinerea unui cost previzibil si predictibil asupra tuturor cheltuielilor legate de IT
> Alinierea sistemelor IT la procesele de business ale companiei
> Acces la expertiza tehnica specializata
> Garantarea timpului de raspuns si remediere
> Procedurizarea activitatii si respectarea standardelor tehnologice
Avantajele Externalizării şi a Contractului de Service şi Mentenanţă Lunar:
» Un principal avantaj este prioritate maximă in rezolvarea problemelor
» Menţinerea echipamentelor in permanentă stare de bună funcţionare
» Service pentru orice tip de echipament de calcul, periferic sau echipament electronic.
» Inlocuirea echipamentelor defecte pe parcursul intervenţiei
» Consultanta software şi hardware gratuită
» Furnizarea de consumabile, piese de schimb, computere, imprimante etc. la preţuri promoţionale
» Multiple variante de contracte de service, adaptate cerinţelor şi importanţei activităţilor dumneavoastră.
» Reducerea costurilor de operare
Operaţii de Service Curente :
» Optimizarea sistemelor de operare, mail-ului, navigarii pe Internet
» Instalarea de antivirus pe staţii, servere, în reţele si update la programele antivirus, cu licenţa clientului
» Instalare sisteme de operare Microsoft, Linux, cu licenţa clientului
» Verificarea şi întreţinerea serverelor de comunicaţie, de aplicaţie, de fişiere
» Instalarea de aplicaţii comune în medii Microsoft Windows (ex. Corel Draw, produse Macromedia, Adobe, etc.)
» Intreţinere acces Internet, instalare şi gestionare servere de e-mail
» Instalarea şi întreţinerea unor soluţii de securitatea datelor.
Asistenţa Tehnica Hardware :
» Se asigura asisţenta şi service pentru orice produse IT
» Service autorizat on-site pentru orice tip de calculatoare, laptopuri, desktopuri , palmtopuri, staţii grafice, servere
» Intreţinere echipamente şi reţele voce/date de comunicatii
» Verificarea şi întreţinerea hardware a serverelor de comunicaţie, de aplicaţii, de fişiere
One-IT . Mai mult decât un expert , un prieten!