Rebrandingul ONE-IT 2006
Principiile One-IT:
Pornind de la concepţia potrivit căreia un brand solid se construieşte în timp, în jurul unui produs/serviciu de calitate constantă, am aşezat la baza activităţii noastre principii solide şi indispensabile construirii unei afaceri de succes:
» Credem într-o relaţie apropiată cu clienţii noştri;
» Credem că îi putem ajuta să-şi aleagă ceea ce îşi doresc ;
» Credem că putem oferi soluţii personalizate de produse sau servicii şi
» ştim întotdeauna să le recomandăm produsul care li se potriveşte cel mai bine,
» pentru că noi nu ne schimbăm de la o zi la alta, şi pentru că o prietenie se construieşte pe încredere.
IDEEA pe care se dezvolta One IT se bazeaza pe serviciile oferite clientului si pe dezvoltarea unei relatii de lunga durata cu acesta – de a fi MAI APROAPE de client, de ai oferi ceea ce are nevoie, intelegandu-i nevoile si posibilitatile sale; de aici am dezvoltat si sloganul: « One IT. Mai mult decat un expert, un prieten! »
MISIUNEA ONE-IT : este aceea de a oferi clienţilor servicii, produse şi soluţii IT avansate si de înaltă calitate precum şi personalizarea produselor şi serviciilor în funcţie de nevoile fiecărei companii sau instituţii beneficiare.
Poze de la Evenimentul de lansare a brandului One-IT:
Videoclip Logo si slogan: « One IT. Mai mult decat un expert, un prieten!» |
Prima reclama de promo dupa lansarea brandului ONE-IT |
- SEO poisoning: pericolul invizibil din rezultatele motoarelor de căutare - 18 noiembrie 2024
- Microsoft 365 Copilot, acum disponibil în limba română - 14 noiembrie 2024
- Pericolele nevăzute ale dispozitivelor smart: sfaturi esențiale de securitate împotriva hackerilor - 5 noiembrie 2024