Seminarul „Oportunități de digitalizare” – demersul One-IT de transformare digitală în business

Digitalizare Eveniment

One-IT a organizat seminarul „Oportunități de digitalizare” – eveniment dedicat companiilor care vor să își eficientizeze activitatea cu ajutorul tehnologiilor IT.

Ne aflăm într-o perioadă cu multe schimbări în modul de organizare și optimizare a activității firmelor românești. În acest context, acest eveniment organizat miercuri, 29 martie 2023, la care au fost prezente 70 de companii, a reprezentat o oportunitate excelentă pentru firmele locale de a obține informații valoroase legate de implementarea noilor tehnologii în fluxul lor de activitate și de a obține răspunsuri la cele mai importante întrebări legate de digitalizare.

În cadrul seminarului, antreprenorii prezenți au avut ocazia să afle detalii esențiale pentru accelerarea procesului de transformare digitală legate de:

🔹 beneficiile implementării de echipamente și soluții IT performante ce aduc un plus de eficiență și productivitate în business;
🔹 informații utile și în premieră legate de liniile de finanțare care se desfășoară la momentul actual pentru finanțarea digitalizării firmelor;
🔹 alternative de finanțare care prind tot mai mult contur în rândul firmelor românești – închirierea de echipamente și soluții IT.

Toate aceste subiecte relevante și de interes pentru publicul prezent au fost abordate în detaliu de experții care au împărtășit din experiența lor dobândită în procesul de digitalizare a companiilor din diverse domenii.

Pentru informații legate de Fondurile nerambursabile pentru DIGITALIZARE, completați formularul de solicitare, iar echipa noastră vă va contacta:

work Read More »

A început etapa de semnare a contractelor în cadrul Start-Up Nation

Start-Up Nation

Programul Start-Up Nation este tot mai aproape de implementare. Beneficiarii au început să primească aprobările și pot să semneze contractele. Vedeți mai jos la ce trebuie să fiți atenți pentru a începe achizițiile de pachete digitale cât mai curând.

Vești bune pentru beneficiarii programelor start-up nation românia și start-up nation diaspora!

Începând din 24 martie 2023, au început să fie transmise notificări de acceptare de principiu la finanțare în cadrul Start-Up nation, respectiv intervalul RUE 1-2.500 pentru Pilonul I (România) și intervalul RUE 1-1.200 pentru Pilonul II (Diaspora). Consultați comunicatul de presă dat de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului.

Proiectele Start -Up Nation 2022 trebuie să conțină un pachet digital – cheltuială obligatorie în cadrul programului, în valoare minimă de 25.000 de lei. – vezi aici o selecție a celor mai cerute pachete digitale la One-IT:  Link

Pentru detalii despre voucherul de digitalizare sau ofertă dedicată la pachetul digital, completați formularul de solicitare, iar echipa noastră vă va contacta:

Pachetul digital   Read More »

Participă la seminarul „OPORTUNITĂȚI DE DIGITALIZARE” pentru dezvoltarea afacerii

digitalizare

One-IT organizează seminarul gratuit „Oportunități de digitalizare”, care va avea loc miercuri, 29 martie 2023, în Baia Mare (Hotel Magus), începând cu ora 13:45. 

Digitalizarea este unul dintre cele mai importante instrumente de eficientizare a activității, pe care companiile nu o pot ignora într-un mediu de business în continuă schimbare. Acest eveniment este dedicat antreprenorilor care vor își îmbunătățească procesele și să sporească productivitatea angajaților prin digitalizare din resurse proprii, leasing operațional sau din  fonduri nerambursabile.

Dorești să pui în practică obiectivele de dezvoltare cu ajutorul tehnologiei?
Participă la acest seminar și vei obține răspunsurile necesare pentru a accelera procesul de transformare digitală.

digitalizare

Seminariul va fi susținut de experți în domeniu, care vor oferi informații și soluții practice pentru implementarea digitalizării în afaceri, utilizând tipul de investiție care este cel mai potrivit pentru fiecare companie.

Află de la experți în domeniu toate informațiile de care ai nevoie!

1️⃣ Răzvan Gălățan – Expert și Director Operațional Goodwill Consulting

2️⃣ Ionuţ Pop – AREA SALES MANAGER GRENKE RENTING – Specialist în finanțare prin leasing operațional

3️⃣ Nicolae Onțiu – CEO & Fondator ONE-IT – Specialist în tehnologii IT și Digitalizare.

Răzvan GălățeanIonuţ Pop  Nicolae Ontiu

Read More »

Microsoft 365 Copilot – soluția bazată pe inteligență artificială OpenAI GPT-4

Microsoft AI - GPT-4

Inteligența artificială revoluționeză modul în care businessurile sunt făcute, permițând companiilor să ia decizii rapide și precise, să optimizeze procesele și să îmbunățătească experiența clienților. Microsoft pariază pe OpenAI și ChatGPT și lansează acum cel mai mare upgrade la Microsoft 365 din ultimele decenii.

Noua versiune, intitulată Microsoft 365 Copilot, oferă instrumente AI generative și chat încorporate în fiecare modul din suita: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams și Viva.

Ceea ce face 365 Copilot este destul de uimitor și acesta este doar începutul. Folosind limbajul nou GPT-4, CoPilot poate redacta scrisori sau documente, poate rezuma informații, poate crea prezentări PowerPoint și poate analiza date din Excel. Este suficient de inteligent pentru a contura și rezuma întâlniri, pentru a analiza o foaie de calcul și pentru a selecta elemente grafice care se potrivesc textului sau mesajului unei prezentări. Și prin accesarea calendarului și a persoanelor de contact, vă poate oferi un istoric al muncii, activităților și proiectelor.

Într-un anumit sens, aceasta este la fel de mare ca invenția Excel-ului în sine. Toată lumea va trebui să învețe să folosească acest instrument, pentru că ignorarea lui vă va lăsa în urmă. Copilot învață despre documentele, programul și comunicațiile dvs., astfel încât devine mai inteligent pe măsură ce îl utilizați; dezvoltă „abilități” (un termen AI pentru învățare) pe baza informațiilor oferite. Imaginați-vă că analizați o foaie de calcul și că v-ați dat seama de o analiză a vânzărilor în funcție de produs. Copilotul și-ar aminti acea lucrare și ați putea să o folosiți sau să o prezentați din nou.

Microsoft 365 are aproximativ 400 de milioane de utilizatori plătiți. Acum, toți vor avea acces la această tehnologie AI generativă în fluxurile lor zilnice de lucru, prin intemediul OpenAI, GPT-4.

Iată ce poate face suita Microsoft 365 actualizată: Read More »

A apărut noul model Synology NAS DS223 – disponibil acum la One-IT

NAS DS223

Simplifică salvarea, organizarea și partajarea fișierelor pe orice dispozitiv lucrezi cu ajutorul noului Synology NAS DS223, special conceput pentru firmele mici și pentru acasă. One-IT îți pune la dispoziție noul NAS DS223, înlocuitorul modelului end-of-life Synology DS220.

NAS-ul Synology DS223 este cea mai recentă apariție în gama Synology de servere de stocare esențiale dedicate utilizării la domiciliu și SOHO. DS223 le permite utilizatorilor să consolideze fișiere din diverse surse în propriul cloud privat, ceea ce face ca datele lor să fie ușor accesibile și ușor de gestionat de pe orice dispozitiv. Până la 36 TB de stocare brută oferă spațiu suficient pentru stocarea tuturor documentelor, mediilor și altor fișiere într-o locație sigură.

One-IT își completează portofoliul Synology cu noul NAS DS223, la un excelent raport calitate-preț. >> Găsește-l în shop One-IT.

Proiectat atât pentru timpul liber, cât și pentru muncă, NAS DS223 accesibil cu 2 bay-uri are toate instrumentele necesare pentru a crea o platformă intuitivă și sigură care centralizează, organizează și partajează datele personale sau de business.

One-IT, în calitate de integrator de soluții IT personalizate și partener Synology, îți pune la dispoziție echipamente și soluții complete de stocare și backup. Pentru detalii suplimentare sau comenzi, completează formularul de solicitare, iar echipa noastră te va contacta:

work

Creează propriul cloud privat pentru a accesa fișiere de pe orice dispozitiv și pentru a lucra cât mai eficient la proiecte de business cu clienții și colaboratorii tăi.

Read More »

Disponibil la One-IT – noul model de laptop gaming ASUS ROG Strix Scar 16 G634JZ

ASUS ROG Strix Scar 16

În 2023, experiența de gaming este dusă la următorul nivel cu noile modele ASUS ROG Strix Scar 16, acum disponibile la One-IT. Află elementele chele ale modelelor ce aduc performanță de top, design spectaculos și opțiuni extinse de personalizare.

 

Laptop-ul Gaming ASUS ROG Strix SCAR 16 G634JZ-N4040 este acum disponibil la One-IT. >> VEZI ÎN SHOPUL ONE-IT

Pentru informații suplimentare sau comenzi la noile laptopuri gaming ASUS ROG Strix Scar 16 G634JZ, completează formularul de solicitare, iar echipa noastră te va contacta în cel mai scurt timp.

work

Anunțate la începutul anului în cadrul târgului internațional CES, noile modele ROG Stric SCAR 16 și ROG Strix Scar 18 aduc avantaje nemaiîntâlnite jucătorilor profesioniști și nu numai.

Seria SCAR este construită de la zero pentru jucători – și, desigur, pentru dezvoltatori de jocuri. Strix SCAR 16 poate rula cele mai recente motoare de joc, permițându-ți să deblochezi creativitatea și să îți creezi următorul joc grozav. Indiferent dacă ești un artist digital, un streamer, un editor video sau te ocupi de animație și dezvoltare de jocuri, Strix SCAR 16 are toată puterea de care ai nevoie pentru a-ți aduce creațiile la următorul nivel.

Dispunând de până la un procesor Intel® Core™ i9 și până la un GPU pentru laptop NVIDIA® GeForce RTX™ din seria 40, proiecte complexe pe instrumente de dezvoltare populare, cum ar fi Unity și Autodesk, se redau într-o clipă. Read More »

Informații importante în centralizatorul cu întrebări și răspunsuri Digitalizare IMM – află despre criteriile DESI

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat zilele trecute un centralizator al întrebărilor legate de programul Digitalizare IMM. Află aspecte importante despre criteriile de intensitate DESI – obligatorii în cadrul proiectelor de finanțare.

Pentru că se apropie deschiderea apelului de proiecte a programului Digitalizare IMM și pentru a veni în sprijinul solicitanților de finanțare pentru depunerea proiectelor, MIPE a publicat documentul Întrebări și răspunsuri aferente apelului Digitalizarea IMM-urilor – grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale. Aici se poate accesa comunicatul oficial și se poate descărca centralizatorul întrebărilor care aduc lămuriri la întrebările solicitanților.

Reamintim că apelul de proiecte va fi deschis începând cu data de 15.02.2023 până la data de 30.06.2023.

 

Iată câteva dintre cele mai importante informații:

Atingerea criteriilor DESI

Atingerea criteriilor de intensitate digitală este condiționată de implementarea proiectului și activitățile propuse prin proiect. Criteriile DESI trebuie atinse până la finalizarea implementării proiectului și menținute pe toată durata de durabilitate a proiectului. În plus, se iau în considerare doar indicatorii atinși în urma implementării proiectului.

De reținut:

  • Numărul de criterii de intensitate digitală, conform Indicelui economiei și societății digitale (DESI) atins prin proiect, minim 6 indicatori DESI. Acest indicator trebuie menținut pe toată durata de durabilitate a proiectului.
  • Vor fi luate în considerare și criteriile DESI atinse la momentul depunerii cererii de finanțare, în măsura în care prin proiect se bugetează costuri eligibile (prevăzute la capitolul 5 CRITERII DE ELIGIBILITATE, 5.2 Eligibilitatea cheltuielilor, punctul (2) din Ghidul specific) și/sau neeligibile, respectiv face dovada îmbunătățirii indicatorilor și menținerii acestora pe toată durata de durabilitate a proiectului.
  • În cadrul bugetului proiectului pot fi cuprinse și cheltuieli eligibile care nu sunt asociate unui criteriu DESI.

Raportul tehnic IT și analiza pentru identificarea soluțiilor tehnice

Beneficiarii vor prezenta la ultima Cerere de transfer un Raportul tehnic IT. Acest raport trebuie întocmit de un auditor independent/ entitate care are ca domeniu principal de activitate consultanță în tehnologia informației și care va certifica faptul că implementarea proiectului a condus la îndeplinirea criteriilor DESI asumate prin proiect. Auditorul IT nu poate fi în același timp și furnizor de echipamente / servicii.

Totodată, în raportul de durabilitate (transmis la MIPE anual pe perioada post-implementare a proiectului, în termen de 10 zile lucrătoare de la depunerea bilanțului la organele de administrare fiscală, începând cu anul următor finalizării proiectului) se va prezenta situația investiției și atingerea/menținerea indicatorilor asumați prin proiect.

Prin analiza pentru identificarea soluțiilor tehnice de care are nevoie, IMM-ul justifică necesitatea realizării investiției și modul în care investiția contribuie la îndeplinirea criteriilor DESI. Analiza de nevoie va fi descrisă în Planul de Afaceri (Cap.2 Investiția), anexă ce va fi depusă împreună cu Cererea de Finanțare. Aceste servicii pot fi prestate de firme care au domeniul principal de activitate Consultanță în tehnologia informației (CAEN 6202) / domeniul de activitate secundar (CAEN 6202), autorizat la Oficiul Registrului Comerțului.

Instruirea angajaților pentru echipamentele IT achiziționate

Instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC și a persoanelor responsabile cu conducerea și controlul întreprinderii, care să aibă rolul de a-i ajuta pe aceștia să conștientizeze rolul digitalizării în creșterea unei întreprinderi, vor fi cursuri de competențe digitale  acreditate de Autoritatea Națională pentru Calificări sau /și cu recunoaștere națională/ internațională etc.

Informații referitoare la criteriile DESI

Criteriul 1 – Dacă o firmă deja are  înainte de depunerea cererii de finanțare „cel puțin 50% dintre persoanele angajate folosesc computere cu acces la internet în scopuri de afaceri”, poate să propună prin cererea de finanțare ca indicator suplimentar de rezultat –  criteriul DESI – 1 și să prevadă în bugetul proiectului cheltuieli eligibile și/sau neeligibile necesare, în măsura în care face dovada îmbunătățirii indicatorului și menținerii acestuia pe toată durata de durabilitate a proiectului ( în urma implementării proiectului își crește procentul angajaților care folosesc computere cu acces la internet în scopuri de afaceri, peste 50%).

Criteriul 4 – în care vânzările on-line au reprezentat mai mult de 1% din cifra de afaceri totală și vânzările web către consumatori privați (B2C) mai mult de 10% din vânzările web – Conform Ordinului MIPE nr.217 din data 08.02.2023, anul de referință este 2022.

În interpretarea criteriului 4, B2C înseamnă „business-to-consumer”- este un model de business concentrat asupra vânzării de produse sau servicii către consumatorul final. Un consumator final este persoana care folosește un produs în scopul satisfacerii unei nevoi specifice. Read More »

    • 1

    • 2

    1/2

    Formular SOLICITARE


    This site is protected by reCAPTCHA and Google Privacy Policy and ToS apply.