Revoluția în scanarea de producție: productivitate maximă prin scanarea paralelă cu Xerox W110, W130, W150

Parallel Scanning

Provocările în scanarea de producție

Scanarea de producție înseamnă volume mari de lucru; iar uneori acest volum poate să fie chiar si foarte mare – de ordinul milioanelor de scanări lunar (în firme de arhivare electronică sau chiar în anumite departamente firme mari sau instituții). În ciuda tehnologiei moderne de mare viteză, care vine adesea cu costuri ridicate, scannerele stau deseori inactive până la 50% din zi. Acest timp este pierdut pentru pregătirea și încărcarea următoarei serii de documente pentru scanare. Mai mult, scanarea la viteză mare poate pune presiune asupra sistemului, încetinind procesarea fișierelor la stația de lucru, ceea ce afectează productivitatea generală.

Scanarea paralelă – o soluție revoluționară

Aplicarea arhitecturii de procesare paralelă în tehnologia scannerelor de producție reprezintă o schimbare de paradigmă. Cu tehnologia exclusivă de scanare paralelă oferită de Xerox, clienții pot conecta până la 10 scannere Xerox la un singur PC și le pot folosi simultan, fără să compromită viteza de captură a documentelor. Această abordare inovatoare oferă un impuls semnificativ în productivitatea procesului de scanare de producție, eliminând timpii morți și maximizând eficiența.

Economie disruptivă

Productivitatea crescută nu este singurul beneficiu al scanării paralele. Read More »

Start „Femeia Antreprenor” 2024 – Finanțări de până la 200.000 lei pentru antreprenoare, din 30 iulie

Femeia Antreprenor

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a anunțat deschiderea apelului de proiecte pentru programul „Femeia Antreprenor” – ediția 2024! Antreprenoarele din sectorul IMM se pot deja înscrie pentru finanțări de până la 200.000 lei (inclusiv pentru digitalizare), începând de marți, 30 iulie 2024. 

Perioada de înscriere rămâne deschisă timp de 45 de zile lucrătoare, de la ora 10:00 a primei zile și până la ora 20:00 a ultimei zile. Termenul limită poate fi prelungit în funcție de disponibilitatea fondurilor.

Pentru a consulta procedura și anexele, accesați COMUNICATUL OFICIAL MEAT

Cheltuieli eligibile

Printre cheltuielile eligibile se numără:

  • Echipamente IT, tehnică de calcul tip PC, unitate centrală, server, monitor, imprimantă/copiator/multifuncțională, sisteme portabile, telefoane smart și tablete.

  • Site de prezentare a activității, magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu fără hosting, soft/softuri necesar/necesare desfășurării activității, semnătură electronică, licențe necesare desfășurării activității. Cheltuiala cu semnătura electronică este eligibilă și înainte de semnarea acordului de finanțare.

Programul „Femeia Antreprenor” oferă o Alocație Financiară Nerambursabilă (AFN) de maximum 200.000 lei per beneficiar, sumă care poate reprezenta până la 90% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului.

One-IT, în calitate de furnizor și integrator de echipamente și soluții IT, te ajută și cu:

  • identificarea echipamentelor și soluțiilor IT eligibile în proiect și potrivite specificului activității IMM-ului;
  • oferte personalizate care să se potrivească perfect nevoilor firmei.
  • furnizarea documentelor de decont (legate de cheltuielile IT) necesare pentru cererea de rambursare a cheltuielilor din proiect.

work

Detalii importante

  • Programul „Femeia Antreprenor” oferă o Alocație Financiară Nerambursabilă (AFN) de maximum 200.000 lei per beneficiar, sumă care poate reprezenta până la 90% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului.
  • Punctajul maxim care se poate obține este de 100 de puncte, iar punctajul minim pentru accesarea programului este de 50 de puncte.

  • Se acordă maximum de 20 de puncte la criteriul aferent investiției în echipamente tehnologice dacă: Ponderea investițiilor în echipamente tehnologice și cheltuielilor asimilate echipamentelor reprezintă mai mult de 60% din valoarea cheltuielilor eligibile înscrise în cererea de finanțare. În această categorie intră și echipamentele IT.

Read More »

Nouă amânare la depunerea proiectelor digitalizare IMM prin ADR Nord-Vest

ADR Nord-Vest

ADR Nord-Vest a anunțat o nouă amânare pentru apelul de proiecte din cadrul programului Regional Nord-Vest 2021-2027 – Digitalizarea IMM-urilor din Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest cu finanțări între 10.000 euro – 100.000 euro. Conform CORRIGENDUM nr. 7 publicat pe 26 aprilie 2024, lansarea apelului de proiecte va fi amânată pentru data de 30 AUGUST 2024.

Accesează modificările la Ghidul solicitantului și anexele.  Link: https://regionordvest.ro/apel-prnv-2023-121-1-digitalizarea-imm-urilor-din-regiunea-de-dezvoltare-nord-vest/

Principalele modificări:

  1. Data și ora pentru începerea depunerii de proiecte: 30 august 2024, ora 10:00, data de la care solicitanții pot depune cereri de finanțare în sistemul informatic MySMIS2021/SMIS2021+.

  2. Nu sunt eligibili solicitanții care au autorizate unul sau mai multe din codurile CAEN excluse de la finanțare în conformitate cu Anexa IV la ghid.

  3. Nu sunt eligibile investiții în active corporale și necorporale direct productive, ci investiții prin care se îmbunătățesc eficiența și productivitatea proceselor existente.

  4. Unele clarificări la punctele DESI.

Clarificări la criteriile de intensitate digitalĂ DESI:

🔷 Unitatea de măsură a indicatorului este reprezentată de numărul de pagini de internet sau pagini de prezentare online înregistrate pe domenii web distincte, realizate ca urmare a implementării proiectului.

🔷 Vânzări web business-to-consumer (B2C) de peste 10% din totalul vânzărilor prin internet
Unitatea de măsură a indicatorului se referă la procentul valorii vânzărilor realizate prin intermediul comerțului electronic de tip business-to-consumer (B2C) după implementarea proiectului.

🔷 Numărul de soluții implementate pentru consolidarea securității informatice.

*Plus alte modificări specifice. Accesați linkul de mai sus pentru a consulta modificările complete.

Noi, la One-IT, am ajutat peste 200 de firme din Romania să se digitalizeze prin intermediul tehnologiei si suntem dedicati acestei misiuni.

În calitate de furnizor și integrator de echipamente și soluții IT, One-IT poate fi partenerul tău în procesul de digitalizare a companiei.

Îți stăm la dispoziție cu:

✅ Analiza IT pentru identificarea tehnologiilor IT de care ai nevoie pentru digitalizare;

✅ Oferte personalizate conforme cu indicatorii de rezultat pe care trebuie să îi respecți în proiect;

✅ Implementarea proiectului de digitalizare.

Read More »

Cum să optimizezi și setezi serverul de E-mail al companiei pentru livrabilitate Maximă: Ghid Complet pentru evitarea folderului SPAM

Setare Email Server

Pentru a te asigura că serverul de e-mail al firmei funcționează corect și că mesajele tale ajung în inboxul destinatarilor (fără a intra în folderul de spam), trebuie să respecți o serie de bune practici care includ aspecte tehnice, de configurare a serverului de e-mail, dar și reguli legate de politica de trimitere emailuri și newslettere.

Aici este un GHID complet cu sfaturi pentru funcționalitate corectă:

1. Verificați configurația Corectă a Serverului de E-mail

  • Autentificare și criptare SMTP: Asigură-te că serverul de e-mail folosește autentificarea corespunzătoare (ex. STARTTLS sau SSL/TLS) și că nu acceptă trimiterea anonimă de mesaje (open relay).
  • Certificate SSL valide: Utilizează un certificat SSL/TLS valid pentru criptarea comunicațiilor. Acest lucru ajută la protejarea integrității și confidențialității mesajelor.
  • IP dedicat pentru trimiterea de e-mailuri: Folosirea unui IP dedicat pentru trimiterea de e-mailuri ajută la construirea unei reputații solide pentru trimiterea de mesaje legitime.
  • Monitorizarea reputației IP-ului: Folosește instrumente de monitorizare (de ex. SenderScore, Talos Intelligence) pentru a verifica reputația IP-ului. O reputație slabă poate duce la clasificarea e-mailurilor tale ca spam.

2. Setări DNS Corecte – legate de Domeniu Web

  • SPF (Sender Policy Framework): Configurează un record SPF în DNS care să identifice serverele autorizate să trimită e-mailuri în numele domeniului tău. Acest lucru reduce riscul de spoofing.
    • Exemplu SPF record: "v=spf1 a mx ip4:221.11.11.11 include:_spf.google.com ~all"
  • DKIM (DomainKeys Identified Mail): Activează și configurează DKIM, o tehnologie care permite semnarea digitală a e-mailurilor pentru a verifica autenticitatea acestora. Aceasta ajută la creșterea încrederii că mesajul provine de la sursa legitimă.
    • Exemplu DKIM record: "v=DKIM1; k=rsa; p=PublicKey"
  • DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance): Configurează DMARC pentru a oferi un control suplimentar asupra modului în care sunt gestionate e-mailurile care eșuează testele SPF sau DKIM. Poți seta reguli stricte pentru respingerea acestor mesaje.
    • Exemplu DMARC record: "v=DMARC1; p=none; rua=mailto:dmarc-reports@domain.com; ruf=mailto:dmarc-fail@domain.com"

3. Politica de Trimitere a E-mailurilor (Newslettere)

  • Opt-in clar și confirmare dublă (double opt-in): Solicită confirmarea explicită a abonaților pentru primirea newsletterelor (double opt-in). Acest lucru previne adăugarea accidentală a adreselor și reduce probabilitatea de plângeri legate de spam.
  • Frecvența trimiterei: Nu inunda abonații cu e-mailuri frecvente sau irelevante. Trimite e-mailuri numai când ai informații utile de oferit.
  • Conținut relevant și segmentat: Segmentează lista de abonați pentru a trimite mesaje personalizate și relevante. E-mailurile generice au șanse mai mari să fie marcate drept spam.
  • Dezabonare ușoară: Oferă un link clar și accesibil de dezabonare în fiecare e-mail. Forțarea abonaților să caute metoda de dezabonare poate duce la plângeri de spam.
  • Respectarea regulamentelor GDPR: Asigură-te că ai consimțământul clar al abonaților pentru procesarea datelor lor și pentru trimiterea de mesaje comerciale, conform GDPR.

Read More »

Rezultate Digitalizare IMM – A patra listă intermediară cu cele 1163 de firme admise la finanțări de până la 100.000 euro

Featured

Digitalizare IMM

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a publicat a patra listă intermediară a proiectelor admise la finanțare prin PNRR în cadrul apelului de proiecte „Digitalizarea IMM-urilor Grant de până la 100.000 Euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale”. Află noutățile, inclusiv prima listă cu proiectele respinse din program.

Lista intermediară numărul 4 a proiectelor admise la finanțare cuprinde 1163 de beneficiari eligibili care au obținut în urma evaluării tehnice și financiare (ETF) între 100 și 82 de puncte.

Consultă aici LISTA INTERMEDIARĂ NUMĂRUL 4 CU PROIECTELE ADMISE LA FINANȚARE.

Noi, la One-IT, am ajutat peste 200 de firme din Romania cu Oferte IT conforme DESI pentru programul Digitalizare IMM. Și pe multe dintre ele și cu justificarile necesare pe IT în cadrul proiectelor.
Am oferit celor care au depus proiecte: soluții și echipamente IT, soft CRM / ERP, soluții IoT, automatizare cu AI (inteligență artificială), Cloud computing.

Vezi aici câteva dintre pachetele de digitalizare propuse de One-IT:  WWW.ONE-IT.RO/BLOG/PACHETE-DE-DIGITALIZARE-EXEMPLE-IN-CADRUL-PROGRAMULUI-DIGITALIZARE-IMM/ 

Read More »

”New force in business with AI – Microsoft Copilot 365” – evenimentul One-IT dedicat inteligenței artificiale pentru dezvoltarea accelerată a afacerilor

Featured

Peste 50 de companii din regiune interesate să descopere potențialul transformator al inteligenței artificiale în afaceri au fost prezente miercuri, 15 mai 2024, la evenimentul „New force in business with AI – Microsoft Copilot 365”, organizat de One IT la Hotel Magus Baia Mare.

Participanții au avut oportunitatea de a înțelege cum tehnologia cu inteligență artificială poate simplifica și îmbunătăți activitățile zilnice din companii, contribuind la succesul și dezvoltarea lor sustenabilă într-un mediu de business în continuă schimbare. Astfel, „vedeta” evenimentului a fost Microsoft Copilot 365 – un asistent AI integrat în Microsoft 365, conceput pentru a îmbunătăți productivitatea prin automatizarea sarcinilor repetitive, analizarea datelor și crearea de conținut. Copilot poate ajuta la redactarea documentelor, gestionarea e-mailurilor, generarea rapoartelor financiare și facilitarea colaborării în echipă în mod securizat. Este disponibil în aplicațiile populare precum Word, Excel, Teams și Outlook, oferind sugestii inteligente și acțiuni automate pentru a simplifica munca de zi cu zi.

În cadrul evenimentului, trei specialiști cu experiență în digitalizare – Robert Pufan de la Microsoft România, Gina Dumitru de la ALSO Technology România și Nicolae Onțiu de la One-IT – au adus în discuție soluții inovatoare:

  • Soluția Microsoft 365 Business – considerată „fundația digitală a oricărei companii”, oferă un set complex de instrumente de productivitate și funcționalități care facilitează comunicarea, colaborarea și gestionarea datelor într-un mediu de lucru modern și dinamic.
  • Soluția Microsoft Copilot 365 – platformă inovatoare ce integrează tehnologii avansate de inteligență artificială în mediul de afaceri, facilitând automatizarea, optimizarea și personalizarea activităților, sporind astfel eficiența și productivitatea.
  • Suita de soluții cloud oferite de One-IT în parteneriat cu ALSO Technology România și Microsoft România reprezintă o gamă variată de soluții IT adaptate nevoilor specifice ale afacerii, oferind suport și tehnologie de ultimă generație pentru creșterea și dezvoltarea sustenabilă a companiilor.

Aceste teme au stârnit interesul și entuziasmul participanților, oferind instrumente esențiale pentru companiile care doresc să devină mai productive, competitive și adaptate la cerințele pieței în era digitală. Read More »

Programul Digitalizarea ONG-urilor: schema de ajutor de minimis aprobată

ONG

ONG-urile românești vor putea să obțină fonduri europene între 25.000 – 70.000 euro pentru digitalizare. În acest sens, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat în Monitorul Oficial schema de ajutor de minimis pentru ONG-urile cu activitate economică. Află noutățile!

În perioada 29.04.2024 – 16.05.2024, ONG-urile își pot depune proiectele în cadrul Apelului Investiția I9. Digitalizarea sectorului organizațiilor neguvernamentale, finanțat cu fonduri europene din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene în calitate de coordonator de reforme și investiții a publicat Ghidul „Digitalizarea sectorului organizațiilor neguvernamentale”.  ➡️ Descarcă GHIDUL SPECIFIC.

Consultă ➡ AICI ORDIN nr. 984 din 11 aprilie 2024, publicat în Monitorul Oficial nr. 368 din 18 aprilie 2024.

Apelul de proiecte este unul competitiv, cu depunere la termen.

Calendar orientativ al apelului de proiecte:

  • 29.04.2024 – 16.05.2024 – etapă depunere proiecte;
  • 17.05.2024 – 30.05.2024 – etapă evaluare proiecte;
  • 31.05.2024 – 05.07.2024 – etapă încheiere contracte.

Valoarea totală a schemei de ajutor de minimis pentru ONG-urile cu activitate economică este de 5,3 milioane EUR (4,5 milioane EUR fără TVA). ONG-urile fără activitate economică vor primi un buget de 4,5 milioane euro (fără TVA) fără a fi necesară o schemă de ajutor de minimis pentru acestea.

Valoarea cofinanțării: minimum 5% din valoarea totală eligibilă a proiectului depus.

Aceasta este o nouă oportunitate pentru aproximativ 180 de ONG-uri din țară ce vor fi susținute de aceste finanțări în procesul lor de digitalizare și se a-și spori activitatea în folosul comunităților pe care le deservesc.

Scopul ajutoarelor de minimis: sprijinirea ONG-urilor să își digitalizeze activitățile prin investiții în infrastructura digitală, sporirea competențelor digitale ale personalului și ale voluntarilor în ceea ce privește furnizarea de servicii la distanță beneficiarilor, dezvoltarea de platforme și soluții CRM (gestionarea relațiilor cu clienții).

One-IT, în calitate de furnizor și integrator de echipamente și soluții IT, poate fi partenerul tău în procesul de digitalizare a ONG-ului.

Îți stăm la dispoziție cu:

✅ Analiza IT pentru identificarea tehnologiilor IT de care ai nevoie pentru digitalizare;

✅ Oferte personalizate conforme cu criteriile DESI pe care trebuie să le respecți în proiect;

✅ Implementarea proiectului de digitalizare.

work

Read More »

    • 1

    • 2

    1/2

    Formular SOLICITARE


    This site is protected by reCAPTCHA and Google Privacy Policy and ToS apply.